GemstoneShop.nl

Zoeken op...

Nieuwsbrief

  

Niet meer leverbaar

Wanneer een product door u besteld, onvoorzien toch niet meer leverbaar blijkt, 

omdat het om natuurlijke producten gaat en/of er op ieder moment door ieder ander net vóór jouw bestelling, kan worden besteld en betaald.
Dan bekijken we of het product bij onze leverancier nog in voorraad is, dan word uw bestelling met een iets langere levertijd nageleverd.

Indien dit niet mogelijk is word voor u een waardebon gemaakt van de waarde van dat product, waarmee je korting/volledige vergoeding krijgt op een volgende bestelling.

 

Garantie

Voor juwelen van ons eigen merk te herkennen aan merkje met GJ, geldt een garantie van 1 jaar, waarbinnen eventuele kleine reparaties gratis worden uitgevoerd. Wij verzoeken u ook hierover per mail contact met ons op te nemen.

 

 

Retourzendingen / Ruilen

Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd of niet naar wens bij u is aangekomen verzoeken wij je direct, in ieder geval binnen 2 werkdagen, per mail contact met ons op te nemen. Wij wensen duidelijke foto's te ontvangen van wat er aan mankeert.

Beschadigd:Wij verzoeken u dan het beschadigde artikel direct retourneren om per omgaande een vervangend exemplaar toegezonden te krijgen, of wanneer niet meer leverbaar de waarde* ervan terug te storten op uw bankrekening.

Anders dan gewenst: Wanneer een geleverd artikel bij je aankomt en deze is niet naar uw wens, kun je dit retourneren.

Sieraden en juwelen welke exact voldoen aan de productfoto van uw bestelling kunnen worden geruild, mits ongedragen en onbeschadigd, voor een cadeaubon*.

Losse edelsteen producten kun je ruilen mits het door jou ontvangen artikel onbeschadigd bij ons terug komt, voor een vervangend product.
Geef hierbij duidelijk je wensen aan. 

Het is belangrijk dat je de bevestigingsmail die je van ons hebt gehad nadat je je order plaatste mee stuurt. Zonder die e-mail kunnen wij helaas geen retourzending aannemen. 

Betalingen via IDeal worden vergoed dmv cadeaubonnen en overboekingen(vanuit België) kunnen worden teruggestort, ten alle tijden worden verzend en administratie kosten in mindering gebracht.


Om de terugboeking van het aankoop bedrag te bevorderen dien je zelf je gegevens bij ons kenbaar te maken.


Losgelaten Steen.
Het losraken/breken van een edelsteen van de hanger of uit een sieraad, of gebroken koord, tijdens/na gedragen te zijn geweest, gebeurd wanneer dat de drager van het sieraad, deze edelsteen niet (langer) nodig heeft.*  

Of dat het sieraad onrechtmatig is gebruikt waardoor de edelsteen is losgeraakt, 
denk aan gebruik van chemicalien (zoals schoonmaakmiddelen, cosmetica en parfum etc.) 

 

*Mits u vooraf geen persoonlijk advies heeft gevraagd over welke edelsteen te dragen, kunnen we hierop geen garantie geven, zoals ook bij onrechtmatig gebruik.

Wilt u het ondanks dit gegeven toch gerepareerd hebben dan zijn de kosten hiervan voor uzelf. Wanneer dit gebeurd binnen 1 week na bovengenoemd persoonlijk advies, dan zijn de kosten voor ons. U dient alle onderdelen (sieraad én losgekomen steen) te retourneren zodat we kunnen bepalen welke vorm van eventuele herstel of vervanging nodig is. 
Meestal is het vrijwel onmogelijk in een bestaand sieraad een nieuwe (zelfde soort) steen te plaatsen. Dit omdat de in zilver of goud gezette edelstenen niet door onszelf geplaatst zijn. 
Onze zilver en gouden sieraden leveranciers bevinden zich in het buitenland, het eventueel moeten retourneren naar een leverancier is een langdurig proces.   


Eventuele vervanging van een edelsteen of geheel nieuw sieraad zal geheel of gedeeltelijk een andere edelsteen soort of style sieraad inhouden, dit omdat wij binnen onze winkel alleen unieke sieraden op voorraad hebben, welke daarom allemaal verschillend zijn. 

 

Retour Adres:

GemJudith

Pieperij 3

7924 PZ Veeningen.


 


 


HomeHome

Winkelwagen  

Uw winkelwagen bevat geen producten.

Aanbiedingen

Alle aanbiedingen